Menu

Miss Saigon

Kwitnace Sajgonki

chaobella

Osmego marca, Sajgon staje na glowie: dziewczyny bujniej rozkwitaja, panowie staja sie bardziej szarmanccy (i jakby rzadziej oddajacy mocz pod plotami), policja przymyka oko na kierowcow-rajdowcow, a kwiaty drozeja trzy razy. Najlepiej maja panie zatrudnione w panstwowych firmach - czeka je dzisiaj albo projekcja filmowa, albo darmowy obiad w stolowce, albo nawet kwiaty i ,calkiem niewyjatkowo, mozliwosc kompletnego i jawnego lenistwa. Za goraco na typowy polski prezent rodem z polskich przedsiebiorstw lat 80-tych w postaci pary rajstop... I tylko ilosc pijanych przedstawicieli plci przeciwnej na ulicach przypomina, tak jak i w Polsce, czyje to swieto :-).

Dla wszystkich Pan i Panow, tudziez solenizantek, w tym autorki - hibiskus rodem z Bali, uchwycony blekitnym okiem Zbysia.

Komentarze (4)

Dodaj komentarz
  • widmowolnosci

    Bardzo fajnie piszesz , ciekawie...

  • chaobella

    Widmowolnosci - moze zainteresuje Cie fakt, ze na urzedowych dokumentach w Wietnamie widnieje obowiazkowa trojca slow:
    Republika Socjalistyczna Wietnamu - Wolnosc - Rownosc - Szczescie...
    Pozdrawiam

  • jezebel1

    No cóż, to przeciez prawdziwe świeto :) Ale dlaczego policja przymyka oko na piratów drogowych??:)Najlepsze życzenia z okazji imienin i czekam niecierpliwe na dalsze relacje z końca świata

  • apparecchio_acustico

    I pomyslec, ze ja te piekne kwiaty w herbatce popijam :(.
    Wszystkiego, Miss Saigon.

© Miss Saigon
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci